Eilen sain kuulla hyviä uutisia; sain töitä! Palkkaa en saa, mutta asunnon ja ruokaa. Ja mitä töitä meen tekemään? No, en mitään sen ihmeellisempää kuin elokuvaa :'D Karahka-tuotannosta Janne soitti eilen, ja sanoi, että se hakemani paikka olisi vapaana, joten.. tästä se lähtee, kohta on Oscareiden vuoro :) Kuukausi on kyllä pitkä aika ;s mutta kai mä sen kestän, ja saan kertaheitolla vapaata Veerasta 8D Harmittaa vain että se Seinäjoelle meno menee sinne elokuulle ja myös se Iidan tuleminen :/ ja eräs toinenkin vierailu jää tekemättä, ei voi mitään, vaikka onki surullista.

Rahan kanssa on taas ongelmia. En tiä miten pääsen muuttamaan poies täältä, pitää vissiin mennä töihin ja alkaa keräämään rahaa ite. Huoh. Mielelläni muuttaisin jo omaan kämppään, että pystyisin keskittymään kouluun paremmin ...oma huonekin jo helpottais! Viime vuosi meni niiiin penkin alle, että ihan hävettää käydä jotain lukiota näin paskoilla arvosanoilla! ;o Jotain tsemppilääkettä kiitos. Halpaa mieluiten.

Mä oon miettiny tässä lähiaikoina mun musiikkimakua. Se on aika laaja, ermhg? Totta. Mutta aloin miettimään, mistä musiikista oikeasti pidän enemmän kun muusta. Ja, no, en tietenkään keksinyt. Kaija Koo on sellainen artisti, kenellä ei oo yhtään huonoa kappaletta, mutta toisaalta..onko se sitten parempi kuin muut? Irina on toinen hyvä vaihtoehto, luulisin. Kuitenkaan en oo sitä kuunnellut aikoihin, vois laittaa levyn pyörimään. Sitten on nää Euroviisut, siellä on aina monenlaista musiikkia, hyviä ja huonoja kappaleita. Mutta, en mä niitäkää jaksa allthetime kuunnella :/ vittuku ei mikään kelpaa ;D Ei edes Rammstein. Hmm, ehkä mä en vaan pidä mistään enempää kuin toisesta, kaikki on yhtä hyviä? PLÄÄ, ei kovin reilua, mut nyt meni näin.

Äiti tulee pian töistä, voisin lopettaa dataamisen. Mm. Jos en tänne nyt parin pvän aikana ehdi kirjottaa, niin menee sitten varmastikin elokuulle asti! Ja pian alkaa koulukin (; Heippa!

"Näinkö tää nyt loppuu, mä en tahtois antautua."