Kai tänään sitten tulee hieno päivä? Kuume on vähän laskenut, mutta ainahan se yön jälkeen. Pian se taa nousee ja päähän sattuu kun yskii. Varmaan joku suoni räjähtää pian.

Oi, mutta ehkä iloisin ja suloisin uutinen on se, että mennään tänään kattoon Vilholle uus kaveri! <3______<3 jos se nyt sitte vaikka rauhottuis ja  purkais sitä energiaa siihen toiseen kissaa, eikä huonekaluihin, mun kuulokkeisiin, maljakkoihin, kaktuksiin ja kaikkeen muuhun :< Ja hyvä ku oon nyt kotonakin niin tääl on joku vahtimassa niitä kahta ;) jauu!

Suomi pelas eilen Slovakiaa vastaan 3-2. Hm, mikähä niillä on ku eivät parempaan pysty? Nyt pojat huitominen sikseen, ja alkakaa pelaamaan kunnolla, kaikki luottaa teihin! 

SUOMIPOIKA (O)SAA! 

Mulla on kaikkia herkkuja tuolla kaapissa, hedelmiä ja sellasta, mutten jaksa syödä ;D JA TÄÄ ON AIKA VAKAVAA JOS MÄ EN JAKSA SYÖDÄ! :)

Mau. Talenttiin en osallistu vaikka mikä olis ;D because, mä aion voittaa vedon ;) haha!

.... MAUUAUAAUHHAHAHAHAH! Terveyskeskus aka. Arvauskeskus on.. ehkä maailman fiksuin systeemi ;D Äiti haki mulle eilen sen sairaslomalapun niin sitten siinä luki se syy miks oon lomalla. No sit menin googlettamaan sen, ku halusin tietää millanen se on KEUHKOPUTKENTULEHDUS on ja TSADAM! Paljastuikin, että mulla on kurkunpääntulehdus? ;DDD Kumpaa tässä nyt uskois? Mä kyl ehkä sanoisin silti viel että toi keuhkoputkentulehdus, koska ei mulla oo kurkku kipee oikeestaan yhtää nii... Mutta jes, pisteet TK:lle, TAAS 8D ootta upeita <3